Wie ben ik
Ik ben Fanny van de Vosse. Gedurende 30 jaar heb ik, in uitvoering en op senior management en directie niveau, diverse commerciële en operationele functies uitgevoerd in entertainment en hospitality organisaties. Altijd met passie voor mijn werk, product en/of dienst. En altijd met klantcontact. De uitdaging was iedere keer weer de speciale link te vinden die mijn organisatie aan de potentiële klant bond, de ultieme verbinding. Al die ervaring combineer ik met mijn expertise om kennis over te brengen, mijn passie om mijzelf en anderen te ontwikkelen en kennis van lean om processen te optimaliseren.
Dat heeft onder andere geresulteerd in de training Met Passie Meer Succes” die met bestaande personen, persoonlijkheden en tools zorgt voor meer commercieel succes.
En ik noem het dan commercieel, vaak gezien als uitsluitend een activiteit van sales, maar in feite is het voor iedereen die zijn verbinding met anderen, klanten en gasten, wil verbeteren.
foto gemaakt door Marleen Sahetapy Fotografie
Wat is het aanbod van met passie meer succes
Organisatieadvies aan ondernemingen die hun commerciële kracht willen verbeteren:
Analyse van commerciële strategie, processen en middelen gevolgd door adviezen en implementatie van die adviezen.
En/of de inzet van mijn unieke training; Met Passie Meer Succes, om medewerkers met klantcontact weer trots te maken op hun organisatie, waardoor zij zelfbewuster en enthousiaster anderen kunnen overtuigen.
Het onderscheidende zit hem in het anders inzetten van bestaande, personen/persoonlijkheden en organisatietools.
Resultaat; meer tevreden klanten.
Met welke uitdagingen kan ik je helpen
Er kunnen diverse redenen zijn waarom verbetering noodzakelijk is:
- Organisatie heeft zojuist een fusie afgerond en moet weer een congruente weg naar de markt vinden.
- Salesaanpak is niet congruent met de organisatiestrategie of niet meer van deze tijd.
- De organisatie heeft een groei doorgemaakt en (commerciële) processen zijn niet of te weinig meegegroeid.
- De markt is gewijzigd en verlangt een andere commerciële aanpak.
- Servicegerichtheid naar klanten in de gehele organisatie moet verbeteren.
- Een nieuw product of dienst waarvoor nieuwe marktaanpak gewenst is.
- Een (sales)team werkt niet optimaal samen, zowel binnen team als daarbuiten.
- Grote verschillen in successen van commercie; zeer hoge en zeer lage scores of totale score is beneden niveau.
- Salesteam beschikt over voldoende theoretische kennis maar er is ruimte voor verbetering in de praktijk.
- Operatie is niet tevreden over veel van de gescoorde contracten.
- Het is lastig bestaande klanten te behouden.
- In de markt is veel behoefte aan het product of de dienst maar het lukt niet om het te verkopen.
Staat jouw reden er niet bij? Klik op het contactformulier. Geef in het tekstvak een korte beschrijving van jouw uitdaging. Aan de hand daarvan kan ik je vertellen of en hoe ik je kan adviseren.